Shika: Terima Kasih…

salam buat kalian semua… bulan ini merupakan bulan yang penuh dgn kisah2 dramatis. suka dan duka. kisah-kisah yang datang dan pergi. sama jugaklah dengan kawan-kawan saya di PLF ini. Kamalol dan Shika dah nak pegi. hari ini merupakan hari terakhir mereka. lepas ni giliran abg mas pulak (celebrity PLF). ape-ape pun terima kasih la pada Shika (walaupun kenal tak lama tapi kami sume mesra) kerana dia telah memberikan kepada semua kawan-kawanya satu souvenir yang sangat comei dan juga telah belanje kami breakfast nasi lemak. Terima kasih cayang… merci beaucoup!

comei.JPG

sh1.JPG

TrackBack

TrackBack URL for this entry:
https://suzila.munmon.com/2006/11/shika-terima-kasih/trackback/

Comments

mula2 memang aku sedih baca cerita ni. tapi bila tengok ada awek yg iras-iras budak sindrom down tu bergambar dgn posing ala2 mentadak mentadu, perasaanku bertukar menjadi belas kasihan..kasihan betul budak sindrom tu. untuk menghulurkan sumbangan, sila dermakan ke nombor akaun berikut: 021-00655-2355

aku pun shedeh dgn pemergian mr president dan shikah dan juga bakal pemergian diriku sendiri. tapi aku juga lg shedeh sbb dgn berat hati terpaksa menderma rm10 kpd 021-00655-2355. ok, aku dh masukkan online rm10 ke nombor berkenaan. mendermalah kepada mereka yg memerlukan.

PERHATIAN!
Berikut adalah transkrip komen yg disampaikan oleh bekas Presiden KLFC dalam blog Diari Seorang Lelaki:
http://amien7.wordpress.com/2006/11/29/rip-kamarul-in-memories/#comments

“Ya..dengan secara rsminya saya melantik Suzila binti kassim sebagai President bagi KLFC yang baru.Semoga pelantikan ini akan menjadi titik-tolak kepada kemajuan KLFC.Saya mengucapkan tahniah kepada beliau.”

Diharap semua ahli jawatankuasa tertinggi KLFC mengambil perhatian. Sekian.

tahniah kepada semua yang telah berkhidmat kpd president kamarul..

semoga tampuk pemerintahan yang baru akan membawa perubahan dan anjakan paradigma yang baru yeah..

Y for Yummy… hehehe

S for Stylish? or…. S for SHORT?

S for sedapnya….

chikah sekarang telah bergelar seorang executive untuk proqurement…
ermmmm…
dealing dgn customer banyak nie…
ermmmm

Post a comment